Vrácení zboží

Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů ode dne převzetí zboží.

 

POSTUP:

1. Zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

2. Vytiskněte a vyplňte formulář na odstoupení od smlouvy, který přiložíte do balíku k vrácenému zboží nebo nám formulář pošlete emailem.

3. Balík zašlete na adresu: 

ZAZZA, s.r.o. 
Bucharova 2657/12 Budova C
158 00 Praha
Česká republika

Zboží se nevrací na dobírku. Takto zaslané zboží se nepřijímá a vrací se zpět.

4. Peníze Vám budou vráceny ve lhůtě 14 dnů ode dne platného odstoupení od smlouvy.

 

Spotřebitel má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu. V případě, že vrácené zboží bude poškozeno, špinavé, bez visaček (pokud jejich zboží měl), nebo bez originálního balení, prodávající může uplatnit od spotřebitele náhradu za snížení hodnoty zboží.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.

Spotřebitel nemůže vrátit náušnice, které byly uzavřeny v ochranném obalu a tento obal byl po dodání porušen.

Více informací naleznete v článku IX. obchodních podmínek.