Vrácení zboží

Spotřebitel má právo vrátit zboží (odstoupit od smlouvy o koupi zboží) do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

 

POSTUP:

1. Zboží pečlivě zabalte, tak aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

2. Vytiskněte a vyplňte formulář, který přiložíte do balíčku ke vracenému zboží.

3. Balík zašlete na adresu: 

ZAZZA, s.r.o. 
Pobřežní 249/46
18600 Praha 8 - Karlín
Česká republika

Zboží se nevrací na dobírku. Takto zaslané zboží se nepřijímá a vrací se zpět.

4. Peníze Vám budou vráceny ve lhůtě 14 dnů ode dne platného odstoupení od smlouvy.

 

Spotřebitel má právo po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako při nákupu v klasickém kamenném obchodě. Odzkoušet však neznamená začít zboží používat a po několika dnech vrátit prodávajícímu. V případě, že vrácené zboží bude poškozeno, špinavé, bez visaček (pokud jejich zboží měl), nebo bez originálního balení, prodávající může uplatnit od spotřebitele náhradu za snížení hodnoty zboží.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.

Spotřebitel nemůže vrátit náušnice, které byly uzavřeny v ochranném obalu a tento obal byl po dodání porušen.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy jen z části, tj. vrátí jen část zboží z celkové objednávky a tímto vrácením klesne hodnota objednaného zboží pod stanovenou částku, na základě které byla poskytnuta sleva na dopravu je spotřebitel povinen dodatečně uhradit náklady na dopravu.

Tento e-shop používá soubory Cookies. Soubory Cookies jsou nutné, aby e-shop správně fungoval, dobře se ovládal a zobrazovaly se Vám zejména produkty, které Vás mohou zajímat. Více informací.