Obchodní podmínky

 
ČLÁNEK I.
OBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ

(1) Tyto Obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi obchodníkem a spotřebitelem při koupi zboží prostřednictvím e-shopu na webovém sídle www.zazza.cz (dále jen „e-shop“).

(2) Koupě zboží spotřebitelem prostřednictvím e-shopu se řídí těmito Obchodními podmínkami a platnými obecně závaznými právními předpisy Slovenské republiky.

(3) Obchodníkem je obchodní společnost ZAZZA, s.r.o., sídlo Petöfiho 4, 080 01 Prešov, Slovenská republika, IČO 47 336 871, DIČ 2023824770, DIČ SK2023824770, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, oddíl Sro, vložka číslo 28409/P. E-mailová adresa obchodníka je info@zazza.cz a telefonní číslo obchodníka je +420 277 279 970.

(4) Spotřebitelem je fyzická osoba, která v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou na dálku nekupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.

(5) Zbožím je jakákoli hmotná movitá věc prodávaná prostřednictvím e-shopu.

(6) Kupní smlouva je smlouva, jejímž předmětem je koupě zboží nabízeného v e-shopu, která byla uzavřena na dálku prostřednictvím e-shopu mezi obchodníkem jako prodávajícím a spotřebitelem jako kupujícím.


ČLÁNEK II.
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

(1) Spotřebitel, který dovršil 16. rok věku, může realizovat objednávku prostřednictvím e-shopu.

(2) Obchodník následně potvrdí přijetí objednávky prostřednictvím e-mailu. Tímto potvrzením se objednávka považuje za doručenou a závaznou, čímž dochází k uzavření kupní smlouvy na dálku mezi obchodníkem a spotřebitelem.

(3) Spotřebitel je v objednávce povinen uvést jméno a příjmení, poštovní adresu (včetně popisného čísla domu), e-mailovou adresu a telefonní číslo. Také je spotřebitel povinen v objednávce uvést název a popis zboží, počet kusů a datum vystavení (objednávka realizovaná prostřednictvím e-shopu tento požadavek splňuje automaticky).


ČLÁNEK III.
CENA ZBOŽÍ

(1) Aktuální ceny zboží jsou uvedeny v e-shopu. Tato cena nezahrnuje náklady na dodání zboží na místo určené spotřebitelům a náklady na zvolenou platební metodu.

(2) Cena zboží je uváděna za jeden kus, pokud z charakteru zboží (zejména náušnice, boty atd.) nebo popisu nevyplývá něco jiného.

(3) Ceny uvedené v e-shopu mohou podléhat změnám i bez předchozího ohlášení. V případě změny ceny za zboží, pro spotřebitele a obchodníka je závazná cena v době potvrzení objednávky. Právo obchodníka a právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy tím není dotčeno.


ČLÁNEK IV.
PLATEBNÍ PODMÍNKY

(1) Spotřebitel realizuje platbu dobírkou, platební kartou nebo převodem/vkladem na účet obchodníka, nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak.

(2) Spotřebitel hradí kupní cenu za zboží, příp. náklady na dodání zboží a náklady na zvolenou platební metodu.

(3) Další informace k jednotlivým platebním metodám a jejich nákladům jsou uvedeny v sekci Doprava a platba na webovém sídle obchodníka na adrese: https://www.zazza.cz/doprava-a-platba/.


ČLÁNEK V.
DODACÍ PODMÍNKY A NÁKLADY NA DODÁNÍ ZBOŽÍ

(1) Obchodník se zavazuje dodat objednané zboží spotřebiteli bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, nedohodnou-li se obchodník se spotřebitelem jinak.

(2) Je-li platba realizována převodem/vkladem na účet obchodníka, lhůta dodání běží od připsání peněžních prostředků na účet obchodníka.

(3) Dodací lhůta uvedená u zboží má jen informativní charakter. Tato lhůta je zpravidla dodržena, avšak na dodací lhůtu mají vliv různé faktory nezávislé na vůli obchodníka, zejména státní svátky v zemi dodavatele, celní řízení, povětrnostní podmínky, vis major, atp.

(4) Způsob dodání si zvolí spotřebitel při zadávání objednávky.

(5) Další informace k jednotlivým způsobům dodání a náklady na dodání zboží do místa určeného spotřebitelem jsou uvedeny v sekci Doprava a platba na webovém sídle obchodníka na adrese: https://www.zazza.cz/doprava-a-platba/.


ČLÁNEK VI.
PRÁVA A POVINNOSTI

(1) Obchodník se uzavřením kupní smlouvy zavazuje dodat spotřebiteli zboží v požadované jakosti a množství.

(2) Spotřebitel se uzavřením kupní smlouvy zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu včetně nákladů na dodání zboží příp. nákladů za vybraný způsob platby.

(3) Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí nahodilé zkázy, nahodilého zhoršení a ztráty věci přechází na spotřebitele okamžikem dodání, tzn. okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, nebo dodává-li se zboží sestávající z více dílů nebo kusů , okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu.

(4) Obchodník má právo poskytnout i částečné plnění, nepostačují-li současné skladové zásoby ke splnění celé objednávky spotřebitele.

(5) Spotřebitel má právo podat obchodníkovi žádost o nápravu, vznikne-li mezi spotřebitelem a obchodníkem spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se spotřebitel domnívá, že obchodník porušil jiná práva spotřebitele.

(6) Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů, pokud obchodník na žádost o nápravu odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Subjektem alternativního řešení sporů je i Slovenská obchodní inspekce, jejíž webové sídlo je https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi. Kompletní seznam subjektů alternativního řešení sporů zveřejňuje Ministerstvo hospodářství Slovenské republiky na svém webovém sídle https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu i prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů (http://ec.europa.eu/odr). Další podmínky alternativního řešení sporů a náležitosti návrhu na zahájení alternativního řešení sporů upravuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

(7) Obchodník má právo prodat třetí osobě zboží, jehož vlastníkem je spotřebitel, nebo zboží, které bylo spotřebiteli zasláno jako náhrada za vadné zboží, pokud spotřebitel nepřevezme toto zboží ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy měl zboží převzít. Pokud jde o zboží větší hodnoty, obchodník spotřebitele o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí zboží. Obchodník neprodleně po prodeji vyplatí spotřebiteli výtěžek z prodeje zboží po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na její úschovu a prodej, pokud spotřebitel uplatní právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené obchodníkem v oznámení o zamýšleném prodeji zboží. Obchodník může zboží na vlastní náklady zničit, pokud se jej nepodařilo prodat nebo pokud předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které obchodník účelně vynaložil na úschovu věci, a nákladů, které by obchodník musel nutně vynaložit na její prodej.


ČLÁNEK VII.
HODNOCENÍ ZBOŽÍ

(1) V e-shopu jsou zveřejněna hodnocení zboží, které pocházejí výlučně od spotřebitelů, kteří dané zboží skutečně koupili prostřednictvím e-shopu.

(2) Spotřebitel, který je zaregistrován v e-shopu může zadat hodnocení zboží, které koupil prostřednictvím e-shopu.

(3) Hodnocení zboží prochází procesem kontroly a schvalování. V případě, že registrovaný spotřebitel zadá hodnocení zboží, které koupil prostřednictvím e-shopu, obchodník potvrdí a zveřejní hodnocení zboží.

(4) Obchodník má právo nezveřejnit hodnocení zboží zejména v případech, kdy hodnocení obsahují externí odkazy, projevy nenávisti, nadávky, obtěžování, výhrůžky, útoky na lidi, pomluvy nebo pobuřující obsah, násilí, podvody, nezákonné aktivity a nebezpečné činnosti, zavádějící nebo jinak neaktuální informace o zboží, fakticky nesprávné informace nebo informace, jejichž hlavním účelem je propagace jiné společnosti nebo webové stránky.

(5) Obchodník neumí ověřit a ani neodpovídá za obsah hodnocení zboží uvedeného na webových sídlech třetích osob.


ČLÁNEK VIII.
ODPOVĚDNOST ZA VADY

(1) Věc má vady, není-li v souladu s požadavky podle § 615 Občanského zákoníku nebo jestliže její používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví.

(2) Obchodník odpovídá za jakoukoli vadu, kterou má věc v době jeho dodání a která se projeví do dvou let od dodání věci. Projeví-li se vada do uplynutí doby podle předchozí věty, předpokládá se, že jde o vadu, kterou měla věc již v době dodání. To neplatí, prokáže-li se opak nebo je-li tento předpoklad neslučitelný s povahou věci nebo vady.

(3) Odpovídá-li obchodník za vadu věci, spotřebitel má vůči obchodníkovi právo na odstranění vady opravou nebo výměnou, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo od kupní smlouvy odstoupit.

(4) Spotřebitel může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady, jen vytkl-li vadu do dvou měsíců od zjištění vady, nejpozději do uplynutí doby podle článku VIII. odstavec 2 těchto obchodních podmínek. Uplatnění práv z odpovědnosti za vady nevylučuje právo spotřebitele na náhradu škody, která mu z vady vznikla. Spotřebitel má vůči obchodníkovi právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s vytčením vady, za kterou odpovídá obchodník, a uplatněním práv z odpovědnosti za vadu. Spotřebitel musí právo na náhradu nákladů podle předchozí věty uplatnit u obchodníka nejpozději do dvou měsíců od dodání opravené nebo náhradní věci, vyplacení slevy z ceny nebo vrácení ceny po odstoupení od smlouvy, jinak právo zanikne.

(5) Vadu lze vytknout prostředky dálkové komunikace na adrese sídla obchodníka, na kontaktní adrese obchodníka nebo na emailové adrese obchodníka. Pokud spotřebitel vytkl vadu poštovní zásilkou, kterou obchodník odepřel přijmout, zásilka se považuje za doručenou v den odepření.

(6) Spotřebitel má právo zvolit si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty, pokud a) obchodník věc neopravil ani nevyměnil, b) obchodník odmítl odstranit vadu z důvodu, že oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, c) věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci, d) vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo e) obchodník prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro spotřebitele. Pokud se smlouva týká koupě více věcí, spotřebitel může od ní odstoupit jen ve vztahu k vadné věci. Ve vztahu k ostatním věcem může odstoupit od smlouvy, jen nelze-li důvodně očekávat, že bude mít zájem ponechat si ostatní věci bez vadné věci. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud se spotřebitel spolupodílel na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Důkazní břemeno, že se spotřebitel spolupodílel na vzniku vady a že vada je zanedbatelná, nese obchodník.

(7) Spotřebitel vytkne vadu věci uvedením svých identifikačních údajů příp. čísla objednávky, spolu s popisem vady věci a zvoleným způsobem odstranění vady. Spotřebitel může vytknout vadu prostřednictvím vzorového formuláře pro vytknutí vady. Při vytčení vady, spotřebitel doručí vadnou věc na adresu sídla obchodníka nebo na kontaktní adresu obchodníka.

(8) Obchodník poskytne spotřebiteli písemné potvrzení o vytčení vady neprodleně po vytčení vady spotřebitelem. Obchodník v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu odstraní, přičemž tato lhůta nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytčení vady, pokud delší lhůta není odůvodněna objektivním důvodem, který obchodník nemůže ovlivnit.

(9) Obchodník opraví nebo vymění věc v přiměřené lhůtě poté, co spotřebitel vytkl vadu, bezplatně, na vlastní náklady a bez způsobení závažných obtíží spotřebiteli s ohledem na povahu věci a účel, pro který spotřebitel věc požadoval. Přiměřenou lhůtou se rozumí nejkratší doba, kterou obchodník potřebuje k posouzení vady ak opravě nebo výměně věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti vady. Obchodník má právo vždy namísto opravy věci vyměnit vadnou věc za náhradní věc, pokud to spotřebiteli nezpůsobí závažné obtíže. Obchodník dodá opravenou věc nebo náhradní věc spotřebiteli na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu spotřebitel dodal vadnou věc, nedohodnou-li se strany jinak.

(10) Obchodník má právo odmítnout odstranění vady, nejsou-li oprava ani výměna možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti. V takovém případě, obchodník vrátí spotřebiteli kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení věci obchodníkovi nebo po prokázání, že spotřebitel zaslal věc obchodníkovi, podle toho, který okamžik nastane dříve.

(11) Při posuzování práva spotřebitele na slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy podle odstavce 1 písm. d) a e) se zohlední všechny okolnosti, zejména druh a hodnota věci, povaha a závažnost vady a možnost od spotřebitele objektivně žádat, aby důvěřoval ve schopnost obchodníka odstranit vadu. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodané věci a hodnoty, kterou by věc měla, pokud by byla bez vad.

(12) Obchodník po odstoupení od smlouvy vrátí spotřebiteli kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení věci obchodníkovi nebo po prokázání, že spotřebitel zaslal věc obchodníkovi, podle toho, který okamžik nastane dříve. Obchodník vrátí kupní cenu spotřebiteli nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při zaplacení kupní ceny, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou nese obchodník.

(13) Doba od vytčení vady věci až do doby, kdy spotřebitel po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně věci, začne běžet záruční doba znovu od převzetí náhradní věci.

(14) Odmítne-li obchodník odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí spotřebiteli. Pokud spotřebitel znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost obchodníka za vadu, může vytknout vadu opakovaně a obchodník nemůže odmítnout odpovědnost za vadu. Na opakované vytčení vady se nevztahují lhůty uvedené v článku VIII. odstavec 4 těchto obchodních podmínek. Na právo spotřebitele na náhradu nákladů se přiměřeně vztahují ustanovení článku VIII. odstavec 4 těchto obchodních podmínek.

(15) Další podmínky uplatňování práva z odpovědnosti za vady upravují ustanovení § 618 a násl. Občanského zákoníku.


ČLÁNEK IX.
PRÁVO SPOTŘEBITELE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(1) Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů ode dne převzetí zboží spotřebitelem. Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy. V případě kupní smlouvy jejímž předmětem je koupě více zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i z části, tzn. jen ve vztahu k některému ze zboží.

(2) Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo jsou-li zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodáváno odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, nebo jestliže se dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu.

(3) Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku v listinné podobě nebo emailem. V oznámení o odstoupení od smlouvy spotřebitel uvede zejména své identifikační údaje (např. jméno, příjmení, adresa) a zboží, které je předmětem odstoupení, dále může uvést číslo objednávky a číslo účtu ve tvaru IBAN. K odstoupení od smlouvy může spotřebitel použít vzorový formulář.

(4) Lhůta k odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, jestliže spotřebitel nejpozději poslední den lhůty odešle oznámení o odstoupení od smlouvy obchodníkovi.

(5) Spotřebitel je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku zaslat zboží zpět nebo předat zboží obchodníkovi. Lhůta podle předchozí věty se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty. Náklady na vrácení zboží obchodníkovi nese spotřebitel.

(6) Spotřebitel bere na vědomí, že obchodník nepřevezme zásilku, jejíž doručení je podmíněno zaplacením peněžní částky (dobírky).

(7) Při odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku nese spotřebitel jen náklady na vrácení zboží obchodníkovi. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

(8) Obchodník je povinen do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel na základě nebo v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou na dálku včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků. Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli veškeré platby v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel neodstoupil od celé kupní smlouvy uzavřené na dálku.

(9) Obchodník není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem.

(10) Obchodník není povinen při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, jejichž předmětem je dodání zboží, vrátit spotřebiteli platby před tím, než je mu zboží doručeno, nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět obchodníkovi.

(11) Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při jejich úhradě; tím není dotčeno právo obchodníka dohodnout se se spotřebitelem na jiném způsobu úhrady, pokud spotřebiteli nebudou v souvislosti s úhradou účtovány žádné poplatky.

(12) Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru, dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen.


ČLÁNEK X.
PRÁVO OBCHODNÍKA K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(1) Obchodník má právo odstoupit od smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, v případě, že ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží spotřebiteli v dohodnuté lhůtě nebo v ceně, která je uvedena v e-shopu, z důvodů vyšší moci nebo pokud obchodník neeviduje úhradu za objednávku (v případě, že si spotřebitel zvolil platbu předem). Obchodník uplatňuje odstoupení od smlouvy emailem. V případě kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodání více zboží, obchodník má právo odstoupit od smlouvy i z části, tzn. jen ve vztahu k některému ze zboží.

(2) Obchodník je povinen do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel na základě nebo v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou na dálku včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků. Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli veškeré platby v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, pokud obchodník neodstoupil od celé kupní smlouvy uzavřené na dálku.

(3) Obchodník je povinen vrátit spotřebiteli platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při jejich úhradě; tím není dotčeno právo obchodníka dohodnout se se spotřebitelem na jiném způsobu úhrady, pokud spotřebiteli nebudou v souvislosti s úhradou účtovány žádné poplatky.


ČLÁNEK XI.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

(1) Podmínky zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatné sekci Ochrana osobních údajů na webovém sídle obchodníka na adrese: https://www.zazza.cz/ochrana-osobnich-udaju/.


ČLÁNEK XII.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

(1) Spotřebitel prohlašuje, že před zadáním objednávky se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

(2) Spotřebitel souhlasí se zasláním faktury prostředky elektronické komunikace.

(3) Poskytovatelem služeb informační společnosti je obchodník, jehož identifikační a kontaktní údaje jsou uvedeny v článku I. 3 těchto obchodních podmínek. Orgánem dohledu, kterému činnost poskytovatele služeb podléhá je Inspektorát SOI pro Prešovský kraj, Odbor výkonu dohledu, Obránců míru 6, 080 01 Prešov, Slovenská republika.

(4) Právní vztahy a podmínky zde výslovně neupravené jakož i případné spory vzniklé z neplnění těchto podmínek se řídí obecně závaznými právními předpisy platnými v Slovenské republice.

(5) Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 01.07.2024.

V Prešově dne 01.07.2024

 

POUČENÍ

1. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží, které bylo dodáno jako poslední.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese ZAZZA, s.r.o., Petöfiho 4, 080 01 Prešov, Slovenská republika nebo info@zazza.cz. Za tímto účelem můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který jsme Vám předali nebo zaslali, jeho použití však není povinné.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, zašlete-li oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem úhrady, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.

S vrácením platby můžeme čekat do vrácení zboží zpět na naši adresu nebo do prokázání, že jste zboží odeslali zpět, podle toho co nastane dříve.

Zašlete nám zboží zpět nebo jej přineste na naši adresu nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nesete Vy.

Odpovídáte pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

 

Formulář - Vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od smlouvy o koupi zboží)

Formulář pro vytknutí vady zboží